Det hopplösa fallet

En sak slog mig i morse. Jag och min bilskollärare brukar sitta och skämta om dåliga bilförare och han brukar berätta anekdoter från sina lektioner med hopplösa elever och så vidare. Nu kommer ju jag bli en av dem han skämtar om. Med andra elever!
Jag kan se det framför mig:
-" Ho ho, ja, du skulle se en av mina elever! Hon har kört två lektioner i veckan i 10 år, och hon blir fan aldrig bättre! Ett riktigt hopplöst fall! Hon kör upp en gång varannan månad och missar tamejfan varenda gång! Hoho jaja! Nu har hon gjort av med så mycket pengar på körlektionerna att hon bor i tält på refugen här mittemot trafikskolan".

Kommentarer
Postat av: malve

du behöver inte oroa dig för det, jag lovar att låna dig en sovsäck om det skulle bli för kallt i tältet.

2007-04-24 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback