Blä

Usch, jag har en riktig fuldag idag! En ful-fuldag till och med. Ibland har jag ganska bra dagar, ibland riktigt bra dagar då jag känner mig ganska nöjd med klädsel, hår eller vad det nu kan vara, och ibland har jag fuldagar. Då känner jag mig blek, ful och inget känns bra. Idag är det alltså en ful-fuldag. Håret är ostyrigt och lockar sig fult i tinningarna, kläderna sitter fult eftersom jag har ätit chips och druckit en massa onyttig alkohol i helgen, och sminkningen är bara konstig.
Det är inge roligt.

Kommentarer
Postat av: Martina

sådana dagar är inte roliga! men min erfarenhet är att det egentligen inte är sitt utseende man är missnöjd med då. man kan vara hur vacker som helst, men man känner sig otillfreds med sig själv, och med sin situation, och så får det gå ut över utseendet. jag är övertygad om att du var precis lika vacker idag som alla andra dagar.

2007-04-03 @ 20:56:47
Postat av: sanna

sådär känner jag mig alltid på jobbet! önskar att jag kunde klä mig lika snyggt som du någon gång. särskilt nu när jag ska jobba i samma rum som de snyggaste karlarna i hela huset....:)

Postat av: Annelie

Vad gulligt sagt, Sanna:)! Just det, du skulle göra något med utlandsavdelningen va?? För det var väl de karlarna du syfade på;-)? jag är säker på att du var lika söt som vanligt!

2007-04-04 @ 21:14:18
URL: http://annelie78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback