Neos födelsedag

Idag fyller Neo 3 år.
Det kändes lite vemodigt när vi gick in och sjöng för honom i morse, jag, Andreas och Nathalie. Det slog oss båda två att det här var sista gången vi gick in och sjöng för något av barnen tillsammans på deras födelsedag. Jag kommer kanske inte ens kunna vara där på morgonen när Nathalie fyller år i höst, om det skulle infalla under Andreas vecka.

Ok, nu har jag suttit och lipat i typ en halvtimme över det här. Det räckte med att skriva de där meningarna så var det kört. Dags att ta sig samman igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattiskramar till Neo från oss!

2008-03-28 @ 10:10:37
Postat av: Malin

Grattis Neo!
Blir allt lite tårögd när jag läser din blogg...ser att det hänt en massa sedan sist jag var inne här..
Skönt att ni ändå kan prata om allt och ta tag i de praktiska bitarna utan bråk!
Bättre att båda föräldrarna mår bra på var sitt håll än att bara försöka stå ut för barnens skull...tror att de ändå känner på sig att det inte står riktigt rätt till.
Många kramar!
Malin

2008-04-02 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback