How to find a perfect guy in 10 days

Min älskade lillasyster Mia kommer hit från Barcelona någon gång i september. Då stannar hon i ca 10 dagar. På den tiden hade jag tänkt försöka hitta en bra kille åt henne, gifta bort henne till honom, och på så sätt se till att hon stannar kvar här i Sverige.
Hon åker tillbaka till Barcelona efter de här 10 dagarna, men sedan kommer hon tillbaka igen i november (tror jag) och stannar i några månader. Då ska hon alltså redan ha fastnat för den här killen så att hon inte under några omständigheter kan tänka sig att åka vidare till Norge som hon planerat. Så, det här är alltså min egna lilla plan för att få behålla min kära syster i Sverige. Lite som en kontaktannons skulle man kunna säga.
Här är kraven på killen:
*Han ska vara hyfsat lång (Mia är 177cm)
* Mia är 27 år, så åldern bör ligga däromkring.
* Han ska inte bo hemma hos sina föräldrar, ej heller vara arbetslös
* Han måste få henne att skratta!

Det var väl inte så farligt höga krav?
Hjälp mig nu!

image46

Kommentarer
Postat av: Maliin

jaa vad bra! :D

2007-08-17 @ 08:36:13
Postat av: Mia

Hahaa... du är knäpp du=)
Men du glömde en sak.. Han måste kunna laga mat;)
För det kan inte jag=) heheh

2007-08-17 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback