Pestigt

Idag har jag en asjävlafuldag igen. Värre än någon annan dag. Riktigt illa. Jag vet inte hur jag gör det, men vissa dagar ser jag ut som en snubbe. Eller en man kanske. En transa i så fall. En kompis sa (eller skrev i en kommentar tidigare) att det kanske snarare är hur jag mår på insidan så får mig att känna mig ful. Det kanske det är, men det är ju inte bara att jag känner mig ful. Men jag kanske blir fulare när jag inte mår bra helt enkelt. Det var ju trist i så fall. Då får jag nog vänja mig vid att se ut som någon av skådisarna i "Priscilla- queen of the dessert" ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag tycker iallafall att du är jätte vacker!
jag avundas ditt utseende varje gång jag ser dig.

2007-04-10 @ 23:31:50
Postat av: Annelie

Tack Malin, vad gullig du är! Just nu har jag en jäkligt dålig period känner jag. På alla sätt och vis.... Men det blir väl bättre snart hoppas jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback